Рэспубліканскае унітарнае прадпрыемства

Беларуская атамная
электрастанцыя

«Прамая тэлефонная лінія» ДП «Беларуская АЭС»

+375 (1591) 7-03-38

Агульная інфармацыя

Праца са зваротамі грамадзян, юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў у дзяржаўным прадпрыемстве «Беларуская АЭС» ажыццяўляецца ў адпаведнасці з:

Электронныя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, і юрыдычных асоб накіроўваюцца на адрас электроннай пошты дзяржаўнага прадпрыемства «Беларуская АЭС» Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду. альбо размяшчаюцца ў раздзеле «Электронныя звароты» на афіцыйным інтэрнэт-сайце прадпрыемства.

Звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, а таксама юрыдычных асоб, незалежна ад таго, у які дзяржаўны орган або іншую арганізацыю яны паступілі, першапачаткова падлягаюць разгляду па сутнасці ў адпаведнасці з кампетэнцыяй:

у мясцовых выканаўчых і распарадчых органах, падпарадкаваных ім арганізацыях, тэрытарыяльных падраздзяленнях (органах) і арганізацыях, падпарадкаваных або якія ўваходзяць у склад (сістэму) рэспубліканскіх органаў дзяржаўнага кіравання і дзяржаўных арганізацый, падпарадкаваных Ураду, іншым дзяржаўным органам, іншым арганізацыям, якія ажыццяўляюць сваю дзейнасць і размешчаны ў межах той адміністрацыйна-тэрытарыяльнай адзінкі, на тэрыторыі якой узніклі пытанні, выкладзеныя ў зваротах;

у іншых дзяржаўных органах, іншых арганізацыях, калі пытанні, выкладзеныя ў зваротах, адносяцца да выключнай кампетэнцыі гэтых органаў або арганізацый.

У адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мовах.

Электронны зварот грамадзяніна, у тым ліку індывідуальнага прадпрымальніка, павінна ўтрымліваць:

  • найменне і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);
  • выклад сутнасці звароту;
  • адрас электроннай пошты заяўніка.

Электронны зварот юрыдычнай асобы павінен змяшчаць:

  • найменне і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • поўнае найменне юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
  • выклад сутнасці звароту;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
  • адрас электроннай пошты заяўніка.

Поля ўводу, адзначаныя зорачкай (*), абавязковыя для запаўнення.

Электронны зварот у выпадку частковага запаўнення абавязковых палёў разгляду не падлягае.

Не дапускаецца ўжыванне ў зваротах нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў.

Да электронных зваротаў, падаваным прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

Электронны зварот можа быць дапоўнена дакументамі і (або) звесткі (дакументамі аб выніках папярэдняга разгляду зваротаў і іншымі дакументамі і (або) звесткамі, неабходнымі для вырашэння пытанняў, выкладзеных у зваротах).

Дапушчальныя фарматы прикрепляемых дакументаў і (або) звестак у электронным выглядзе і іх графічных вобразаў на папяровых носьбітах (сканов): Portable Document Format/A (PDF/A), Office Open XML (DOCX), двайны фармат з разметкай (DOC), Rich Text Format (RTF), тэкставы файл (TXT), Open Document Format (ODT), фармат архівавання і сціску дадзеных (ZIP, RAR), Portable Network Graphics (PNG), Tagged Image File Format (TIFF), Joint Photograph Experts Group (JPEG), Joint Photograph Group (JPG).

Калі для разгляду электроннага звароту па сутнасці неабходна ўказанне персанальных дадзеных заяўніка або іншых асоб, за выключэннем якія змяшчаюцца ў звароце, заяўніку прапануецца звярнуцца з вусным або пісьмовым зваротам.

Парадак разгляду электронных зваротаў

1. Якія паступілі ў дзяржаўнае прадпрыемства «Беларуская АЭС» электронныя звароты прымаюцца і рэгіструюцца ў аддзеле кантролю і справаводства ў дзень іх паступлення, а калі звароты паступілі ў нерабочы дзень (непрацоўны час) – не пазней чым у першы, наступны за ім працоўны дзень.

1.2. Пры паступленні электронных зваротаў ствараюцца іх папяровыя копіі, якія рэгіструюцца ў парадку, устаноўленым для рэгістрацыі пісьмовых зваротаў.

1.3. Пасля рэгістрацыі папяровыя копіі электронных зваротаў перадаюцца на разгляд Генеральнаму дырэктару або яго намеснікам па пытаннях, якія тычацца курируемого імі напрамкі дзейнасці міністэрства.

Па электронным звароце прымаецца адно з наступных рашэнняў:

  1. аб разглядзе на прадпрыемстве;
  2. аб накіраванні для разгляду ў дзяржаўны орган, іншую арганізацыю ў адпаведнасці з іх кампетэнцыяй;
  3. аб вяртанні заяўніку ў выпадку адклікання ім звароту арыгіналаў дакументаў, прыкладзеных да звароту, да разгляду яго па сутнасці;
  4. аб пакіданні без разгляду па сутнасці;
  5. аб прыняцці звароту да ведама.

1.4. Разгляд зваротаў у дзяржаўным прадпрыемстве «Беларуская АЭС» ажыццяўляецца ў парадку і тэрміны, устаноўленыя Законам Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб», Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 г. № 498 «Аб дадатковых мерах па працы з зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб» і іншымі актамі заканадаўства.

1.5. Звароты, якія паступаюць на адрас электроннай пошты дзяржаўнага прадпрыемства «Беларуская АЭС» і адпаведныя патрабаванням, устаноўленым пунктамі 1 — 3 артыкула 12 Закона Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» (за выключэннем патрабавання аб наяўнасці асабістага подпісу грамадзяніна, у тым ліку індывідуальнага прадпрымальніка, асабістай подпісы кіраўніка юрыдычнай асобы або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, заверанай пячаткай юрыдычнай асобы), разглядаюцца ў парадку, устаноўленым для разгляду пісьмовых зваротаў.

1.6. Пісьмовыя звароты разглядаюцца па сутнасці не пазней пятнаццаці дзён з дня іх рэгістрацыі, а звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, – не пазней аднаго месяца, калі іншы тэрмін не ўстаноўлены заканадаўчымі актамі.

1.7. Звароты разглядаюцца па сутнасці выключна ў межах кампетэнцыі дзяржаўнага прадпрыемства «Беларуская АЭС», вызначанай заканадаўствам, з растлумачэннем заканадаўства аб парадку прымянення яго норм на практыцы толькі ў сферы дзейнасці прадпрыемства і захаваннем прынцыпу першачарговага разгляду зваротаў на месцах.

Пісьмовыя звароты лічацца разгледжанымі па сутнасці, калі вырашаны ўсе выкладзеныя ў іх пытанні, прынятыя належныя меры па абароне, забеспячэнню рэалізацыі, аднаўленню правоў, свабод і (або) законных інтарэсаў заяўнікаў і ім накіраваны пісьмовыя адказы.

1.8. У выпадку, калі якія паступаюць электронныя звароты аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў маюць масавы характар (больш за дзесяць зваротаў), адказы на такія звароты па рашэнні кіраўніцтва дзяржаўнага прадпрыемства «Беларуская АЭС» могуць размяшчацца на афіцыйным інтэрнэт-сайце прадпрыемства без накіравання адказаў (паведамленняў) заяўнікам.

1.9. Пакіданне зваротаў без разгляду па сутнасці ажыццяўляецца па рашэнні Генеральнага дырэктара дзяржаўнага прадпрыемства «Беларуская АЭС» або яго намеснікаў і толькі ў выпадках, прадугледжаных артыкулам 15 Закона Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».

1.10. Адказ на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў Савеце Міністраў Рэспублікі Беларусь у парадку, устаноўленым Законам Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб», а пасля гэтага могуць быць абскарджаны ў судовым парадку, устаноўленым гаспадарчым працэсуальным або грамадзянскім працэсуальным заканадаўствам.

1.11. Адказы (апавяшчэнні) на электронныя звароты накіроўваюцца на адрас электроннай пошты заяўнікаў, указаны ў электронных зваротах.

На электронныя звароты даюцца пісьмовыя адказы (накіроўваюцца пісьмовыя паведамленні) у выпадках, калі:

заяўнік у сваім электроннай звароце просіць накіраваць пісьмовы адказ альбо адначасова накіраваць пісьмовы адказ і адказ на адрас яго электроннай пошты;

у электронным звароце паказаны адрас электроннай пошты, па якім па тэхнічных прычынах не ўдалося даставіць адказ (апавяшчэнне).

1.12. Кантроль за разглядам электронных зваротаў вядзецца аддзела кантролю і справаводства з выкарыстаннем аўтаматызаванай (электроннай) сістэмы кантролю.

Водгук электроннага звароту

Чытаць 917 разоў Апошняя змена 20.12.2017
Ацэніце гэты матэрыял
(0 галасоў)
© 2010-2019 Дзяржаўнае прадпрыемства «Беларуская АЭС». Ўсе правы абаронены. Пры любым выкарыстанні матэрыялаў сайта, актыўная спасылка на www.belaes.by абавязковая.
На сайце працуе сістэма праверкі памылак. Выявіўшы недакладнасць у тэксце, вылучыце яе і націсніце Ctrl + Enter.
Яндекс.Метрика
Распрацоўка РВПЦ «Кастрычніцкі»
Даслаць паведамленне аб памылцы