Рэспубліканскае унітарнае прадпрыемства

Беларуская атамная
электрастанцыя

«Прамая тэлефонная лінія» ДП «Беларуская АЭС»

+375 (1591) 7-03-38

Парадак разгляду зваротаў грамадзян

1.1. Звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мовах.

1.2. Якія паступілі ў дзяржаўнае прадпрыемства «Беларуская АЭС» пісьмовыя і электронныя звароты прымаюцца і рэгіструюцца ў аддзеле кантролю і справаводства ў дзень іх паступлення, а калі звароты паступілі ў нерабочы дзень (непрацоўны час) – не пазней чым у першы, наступны за ім працоўны дзень.

1.3. Пры паступленні электронных зваротаў ствараюцца іх папяровыя копіі, якія рэгіструюцца ў парадку, устаноўленым для рэгістрацыі пісьмовых зваротаў.

1.4. Вусныя звароты паступаюць у дзяржаўнае прадпрыемства «Беларуская АЭС» у ходзе асабістых прыёмаў грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб, якія праводзяцца Генеральным дырэктарам, яго намеснікамі ў адпаведнасці з Графікам прыёму грамадзян па асабістых пытаннях.

1.5. Пасля рэгістрацыі пісьмовыя звароты, у тым ліку папяровыя копіі электронных зваротаў, перадаюцца на разгляд Генеральнаму дырэктару або яго намеснікам па пытаннях, якія тычацца курируемого імі напрамкі дзейнасці прадпрыемства.

Па пісьмовай і (або) электроннага звароту прымаецца адно з наступных рашэнняў:

  1. аб разглядзе на прадпрыемстве;
  2. аб накіраванні для разгляду ў дзяржаўны орган, іншую арганізацыю ў адпаведнасці з іх кампетэнцыяй;
  3. аб вяртанні заяўніку ў выпадку адклікання ім звароту арыгіналаў дакументаў, прыкладзеных да звароту, да разгляду яго па сутнасці;
  4. аб пакіданні без разгляду па сутнасці;
  5. аб прыняцці звароту да ведама.

1.6. Разгляд зваротаў у дзяржаўным прадпрыемстве «Беларуская АЭС» ажыццяўляецца ў парадку і тэрміны, устаноўленыя Законам Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб», Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 г. № 498 «Аб дадатковых мерах па працы з зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб» і іншымі актамі заканадаўства.

1.7. Звароты разглядаюцца па сутнасці выключна ў межах кампетэнцыі дзяржаўнага прадпрыемства «Беларуская АЭС», вызначанай заканадаўствам, з тлумачэннем дзеючага заканадаўства аб парадку прымянення яго норм на практыцы толькі ў сферы дзейнасці прадпрыемства і захаваннем прынцыпу першачарговага разгляду зваротаў на месцах.

1.8. Звароты, якія паступаюць на адрас электроннай пошты дзяржаўнага прадпрыемства «Беларуская АЭС» і адпаведныя патрабаванням, устаноўленым пунктамі 1 — 3 артыкула 12 Закона Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» (за выключэннем патрабавання аб наяўнасці асабістага подпісу грамадзяніна, у тым ліку індывідуальнага прадпрымальніка, асабістай подпісы кіраўніка юрыдычнай асобы або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, заверанай пячаткай юрыдычнай асобы), разглядаюцца ў парадку, устаноўленым для разгляду пісьмовых зваротаў.

1.9. Пісьмовыя звароты разглядаюцца па сутнасці не пазней пятнаццаці дзён з дня іх рэгістрацыі, а звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, – не пазней аднаго месяца, калі іншы тэрмін не ўстаноўлены заканадаўчымі актамі.

1.10. Звароты разглядаюцца па сутнасці выключна ў межах кампетэнцыі дзяржаўнага прадпрыемства «Беларуская АЭС», вызначанай заканадаўствам, з тлумачэннем дзеючага заканадаўства аб парадку прымянення яго норм на практыцы толькі ў сферы дзейнасці прадпрыемства і захаваннем прынцыпу першачарговага разгляду зваротаў на месцах.

Пісьмовыя звароты лічацца разгледжанымі па сутнасці, калі вырашаны ўсе выкладзеныя ў іх пытанні, прынятыя належныя меры па абароне, забеспячэнню рэалізацыі, аднаўленню правоў, свабод і (або) законных інтарэсаў заяўнікаў і ім накіраваны пісьмовыя адказы.

Вусныя звароты лічацца разгледжанымі па сутнасці, калі вырашаны ўсе выкладзеныя ў іх пытанні, прынятыя належныя меры па абароне, забеспячэнню рэалізацыі, аднаўленню правоў і (або) законных інтарэсаў заяўнікаў і адказы абвешчаныя ў ходзе асабістага прыёму, на якім выкладзены вусныя звароты.

1.11. Пакіданне зваротаў без разгляду па сутнасці ажыццяўляецца па рашэнні Генеральнага дырэктара або яго намеснікаў і толькі ў выпадках, прадугледжаных артыкулам 15 Закона Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».

1.12. Кантроль за разглядам пісьмовых і электронных зваротаў вядзецца аддзела кантролю і справаводства з выкарыстаннем аўтаматызаванай (электроннай) сістэмы кантролю.

1.13. На афіцыйным інтэрнэт-сайце дзяржаўнага прадпрыемства «Беларуская АЭС» у раздзеле «АЭС у пытаннях і адказах» размяшчаюцца адказы на найбольш часта якія ўзнімаюцца ў зваротах пытанні.

1.14. Кіраўніцтвам дзяржаўнага прадпрыемства "Беларуская АЭС" у апошнюю пятніцу месяца з 15.00 да 16.00 па тэл. (91 015) 7 03 38 праводзяцца «прамыя тэлефонныя лініі».

Праца са зваротамі грамадзян, юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў у дзяржаўным прадпрыемстве «Беларуская АЭС» ажыццяўляецца ў адпаведнасці з:

Чытаць 838 разоў Апошняя змена 20.12.2017
Ацэніце гэты матэрыял
(0 галасоў)
© 2010-2019 Дзяржаўнае прадпрыемства «Беларуская АЭС». Ўсе правы абаронены. Пры любым выкарыстанні матэрыялаў сайта, актыўная спасылка на www.belaes.by абавязковая.
На сайце працуе сістэма праверкі памылак. Выявіўшы недакладнасць у тэксце, вылучыце яе і націсніце Ctrl + Enter.
Яндекс.Метрика
Распрацоўка РВПЦ «Кастрычніцкі»
Даслаць паведамленне аб памылцы